

***** ENG *****
It was my last Spanish lesson at BA Plus today. Although my course was only for four days, I learnt quite a lot of basic Spanish words and expressions now.
My only classmate Marina and I went out for lunch after our class and tested our Spanish by ordering our sandwiches at a little cafe and we did it very well in fact.

***** JPN *****
今日で BA Plus でのスペイン語の授業は終了。 自分が受けたコースは 4日間 のみだったが、授業は非常に中身が濃く、よく使う単語や言い回しなどはかなり憶えたと思う。
授業の後、僕の唯一のクラスメートである Marina と一緒に昼食をとるべく カフェ に入り、早速 サンドイッチをスペイン語で詳細に注文してみたら。。。。 問題なく通じたので、かなり上手くなった気がする(?)


IMGP0417.jpg


***** ENG *****
Marina will take a few more lessons at BA Plus next week while I'll be heading tomorrow night to a little sea-side town called Necochea Quequen for surfing. I just need a break out of Buenos Aires for a few days and I'll be back here again later next week.

***** JPN *****
Marina は来週も数回 BA Plus で授業を受ける予定だが、僕は波乗りのため、ネコチェア・ケケン と呼ばれる小さな海沿いの町に明日の夜向かう。 ブエノスアイレスの雑踏から脱出して少し息抜きする予定だが、来週後半にはまたここに戻ってくる予定。




  Leave Your Comment (この記事へコメントする)

















QR
